Thursday 18 July 2013


MP-R Auto Assist adalah satu bentuk perkhidmatan sokongan yang disediakan oleh pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd untuk pelanggan MaxPower Revolution (MP-R). Perkhidmatan ini adalah dimana pihak syarikat melantik bengkel panel yang terpilih untuk memberikan perkhidmatan/bantuan kepada pelanggan MP-R yang memerlukan. Setiap bengkel yang dilantik menyediakan perkhidmatan/bantuan membaiki kenderaan selama 24 jam. Jika kereta anda rosak tidak kira dimana atau waktu bila, bengkel panel yang telah kami lantik sedia membantu.


Bukan itu sahaja, pemberian diskaun 10%-20% akan diberikan kepada pelanggan MP-R yang servis kenderaan mereka di bengkel panel MP-R Auto Assist. Diskaun ini adalah bagi menghargai setiap pelanggan yang membeli MaxPower Revolution (MP-R).


Akhir sekali, pihak Syarikat mengalu-alukan mana-mana bengkel yang berminat untuk menjadi bengkel panel MP-R Auto Assist. Boleh hubungi pihak syarikat di talian hotline kami iaitu 010-5109300 / 010-5109311 atau emailkan kepada kami di admin@mp-r.com.my

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money