Thursday 18 July 2013

Testimoni Pengguna PERODUA


1
MYVI – Asma
Puas hati guna mpr ni memang canggih….bendenye kecil tapi amat berkesan…
2
KELISA – JO
perjalanan dari putrajaya ke subang selalunya minyak habis RM20 inggit…selepas pakai gajet mpr ni saya masih boleh pergi pusat bandaraya kl….pickup dah tentu best….
3
VIVA – Sham
sebelum ni saya ada pakai mcm2 jenis penjimat minyak….tapi MPR memang best….dan paling berkesan…
4
MYVi 1.3 (M) – EN HISYAM
Terasa kesejukan aircond, tambah pickup. jarak perjalanan dari seri manjung ke perlis, jarak 434km, penggunaan minyak kereta saya hanya RM35 sahaja…8sen/KM penmanduan dengan kelajuan purata 125km/Jam…memang jimat sangat….
5
Myvi 1.3 – Nurulhuda Bashirom
Sblm ni saya adalah pengguna poduk yg hampir sama bentuknya dari syarikat lain…saya dah gunakan produk tu selama 2 tahun sebelum tukar ker MPR dalam bulan lepas. Sebelum nie, kalau pakai produk yg bukan MPR tu…dengan isian RM50 boleh pegi miledge antara 280km – 290km shj. Tapi, sejak pakai MPR, dengan isian yang sama beleh pegi sampai 410km. jumaat lepas isi full tank (RM57), miledge boleh sampai 464.4km(mula berjalan dari perlis –> sp (2 Hari) –> Baling –> perlis) ..itupun siap bawa barang2 berat dalam bonet. sampai umah mlm td di perlis baru minyak start berkelip. MPR mmg menjimatkan!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money