Friday 19 July 2013

Testimoni Pengguna Toyota


1
Camry 2.0 – Pengguna Camry
Dari Taiping ke Kuala Lumpur, sebelum pakai MP-R purata kelajuan 160km/j guna 1/2 tank minyak. Selepas guna MP-R dengan kelajuan yang sama, meter minyak turun dalam 1 takuk suku sahaja.. memang jimat.
2
Camry 2.0 – Pengguna Camry 2
Pergi dan balik dari Jitra ke Hatnyai, tidak sampai 1 takuk tangki minyak dengan menggunakan MP-R. Sebelum ini menggunakan satu takuk tangki minyak.. sungguh menjimatkan.
3
CAMRY 2.0G – HERY
Sejak pakai MP-R kereta terasa sangat berkuasa, perbandingan minyak pula nampak ketara
4
ESTIMA 3.0 – EN ZAMZURI
Saya macam tak percaya kereta saya dapat bergerak dari kl ke penang dengan hanya rm75 sahaja…mula2 nak beli tu adalah ragu-ragu jugak tapi dah pakai memang puas hati…saya dicadangkan oleh najib pakai 2unit katanya kereta saya cc besar…kereta memang power dan saya sangat berpuas hati lepas guna mpr….bendanya kecik ja…tapi memang berkesan…
5
ALTIS – SHAHZIHAN
Perbezaan pemanduan memang ketara…penjimatan minyak pun ada…saya dah cuba dan amat berpuas hati…so anda diluar apa tunggu-tunggu lagi belilah satu….sure xkan menyesal…
6
VIOS – EN JAMES
Dari JB ke bentong Pahang hanya menggunakan minyak RM40 je… panjat bukit di highway karak rasa macam bawa di jalan biasa……kereta memang pickup…
7
HILUX 2.5 – KEY
setiap RM30 isian minyak kereta saya dapat bergerak sejauh 248 KM….dengan mpr setiap RM30 isian minyak saya dapat bergerak sejauh 317 KM…. sekarang saya dahpun jadi pengedar mpr ni….anda bila lagi
8
PRADO 3.0 – ISMAIL
Pemanduan memang lancar dan power….dari Teluk Intan ke Penang saya hanya perlu mengisi RM50 sebelum ini saya perlu mengisi RM70 pergi dan balik saya dah dapat cover duit tol….alhamdulillah…memang berbaloi
9
UNSER 1.8 – SUHAIRI
kereta terasa sangat pikup dan lebih ringan..aircond pula cepat sejuk…kegunaan minyak sebelum menggunakan MPR 21sen/km selepas menggunakan MPR tinggal 14.5sen/km…MPR memang berkesan…

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money