Thursday 18 July 2013

Testimoni Pengguna Honda


1
ACCORD 2.4 – MR THIAM
Selama ini saya xpernah memandu dan puas seperti ini….
Produk ini memang bagus….saya guna minyak rm50 sehari….kini saya guna dua hari setengah…..
2
ODYSSEY 2.4 – HAFIZ
Alhamdulillah dengan menggunakan MP-R kereta saya makan ringan dan lancar….minyak pula memang jimat…tapi yang paling saya suka kereta power dan pickup…luar biasa
3
JAZZ – SARAH
biasanya dengan isian RM50 saya hanya boleh ulang alik kerja untuk 4 hari sahaja dari rumah di selayang ke damansara utama…saya mula mengisi semula pada hari keenam….alhamdulillah…saya dapat 2hari extra…dengan alat ini….thanks hubby sbb belanja i alat ni…
4
CITY 1.5 – EN SHAM
Dari Seri Manjung ke kelantan…terasa senang mendaki bukit di grik, pemanduan lebih lancar dari sebelum menggunakan mpr ini…jarak perjalanan sejauh 400km dengan mendaki bukit lebih kurang sejam, penggunaan minyak saya hanya RM40 sahaja..berbanding sebelum ini RM50-RM60

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money